piątek, 18 stycznia 2013

Tak nie może być !

Słyszałam jak wszyscy piszą i mówią o , hackerach na msp.Nasi Administratorzy msp nic nie robią !!!, są hackerzy na msp , sc czy fame ! ale tak nie wolno ! oni to tak zostawiają .. !!! A no i właśnie , co Administratorzy wyprawiają , dali nowe msp nowości rozumiem , chcieli żeby msp było dobre i przyciągało więcej fanów ... ale przez te "nowości" nie mogłam się zalogować na swoje konto na msp !!!! .... i jeszcze przez to msp się zacina ... wszystko wolno idzie ..... nawet niektórzy są ze sobą na msp a tu na profilu wyskakuje jego dawna dziewczyna zamiast ta teraźniejsza dziewczyna i ta dziewczyna pomyśli że on ją zdradza a wcale to nie prawda , i związek się rozpadł wiem możecie napisać że mam niby "bujną wyobraźnię" ale darujcie sobie to ! paa !

2 komentarze:

  1. elo klaudia to ja kamcia 44422 a wierz ze podobno na msp jest hacker tak mi mówiono ale niewiem czy mi dzieci kit mówiom -,-

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi pokazało że nie mam chłopaka i on sobie pomyslal ze z nim zerwałam

    OdpowiedzUsuń