wtorek, 22 stycznia 2013

Ważny i częściowo smutny dzień ;d

Hej ! Był mój ważny dzień ;) Ja ..... brałam ślub :D O to fotki *o*
Następna ^_^
Ja i Tdu2 ♥♥♥♥♥♥ . Wiem 10 level z 2 levelem -_- . Ale nie ważne czy ładny , czy mały level , czy vip , on musi być mądry :D . Razem z moją koleżanką którą poznałam przez msp , i David9065 to mój naj przyjaciel :D . Wszystko było super w tym dniu oprócz tego że mnie okradziono :o . Podałam kol. z reala hasło i pewnie zrobiła sobie drugie konto i wkrada się na moje konto i przesyła ciuchy na konto swoje drugie o to fakt w tym :(
To ta ewelina81001 mnie okradał jeszcze więcej popatrzcie .
Wkurzyłam się jak nic ! W realu powiedziała że chce mieć ze mną konto -____- Raczej to zwykła oszustka uważajcie na nią *o* Jest pod loginem boska1298 i kicia miauu , SuperStarPaula123 i julik1232 !!! Uważajcie na nie i pa ^_^

1 komentarz: