środa, 16 stycznia 2013

Anonymous na angielskim msp !

Hejka Dzisiaj chciałabym poruszyć temat Anonymous na angielskim msp , jeśli ktoś nie wie kto to jest do napisze.Jest to hackerka na msp nie fame ani StarCoins (czyli pieniędzy na msp )tylko kradnie konta użytkowników oczywiście ona jest na angielskim msp.Ale Polacy na msp boją się że "ona" , napadnie Polskie msp.Nie wiem jak ona to robi że zna dużo haseł ... Jeśli zobaczysz ją jak robi animki na stronie głównej msp to odświeżyć tą stronę internetową i powinno być dobrze ale dajcie jak najtrudniejsze hasła jakie potraficie !uważajcie na nią.Nie wchodź na tematy typu : Little Test (Po angielsku mały test )na forum !Była taka noc hackerów co każdy na msp angielskiego nie spał tylko pilnował swojego konta ;o (właśnie ona to wypowiedziała ) . O to ona :
Są na YouTube też filmiki o niej , PAMIĘTAJ : Bądź ostrożny i na prawdziwą Anonymous nie da się kliknąć ! Ludzie robię niby dla "jaj" nieprawdziwą Anonymous ! Pa ^_^

5 komentarzy:

  1. BOJĘ SIĘ A KIEDY JEST TA NOC

    OdpowiedzUsuń
  2. no właśnie 12 lutego a nawet to się cieszę że moje konto jeszcze jest : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja się bałam w noc hackerów i przez godzine pilnowałam konta bo mam 5 lv

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam 11 lvl to pomyśl jak ja pilnowałam swojego konta *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. ale co o tym temacie w chacie czy co bo chce wyprubować

    OdpowiedzUsuń