piątek, 18 stycznia 2013

Chłopacy na msp tacy są !

Denerwuję mnie to że ciągle chłopacy na msp są nie dobrzy , ciągle jakieś zdrady , nie raz wkręcają dziewczyny ja kiedyś miałam taki przypadek , to nie raz mi się coś takiego zdarzyło chłopak zaprosił mnie żebym była jest dziewczyną OK ! zaakceptowałam .. ale to ona był na chacie i ja byłam razem z nim kawiarni ( zapomniałam w jakiej ) razem byliśmy w kawiarni nagle jedną minutę temu przeczytałam co napisał do innej dziewczyny że chciałby żeby ta dziewczyna była jego dziewczyną i zerwał ze mną :( no nie raz tak się zdarza ... ale Administratorzy co mają zrobić.. ja tam widziałam zboczeńców nawet ! nawet na angielskim msp trzeba przy robieniu konta podać datę URODZIN ! ale każdy może podać nie prawdziwą ale 6-7 lat chodzi do pierwszej klasy to może nie wiedzieć jak się podaję datę urodzin ... ale jakby nawet zawołał rodziców to by mu zabronili dać na takie strony .. paa !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz