piątek, 4 stycznia 2013

O czym zrobić film ?

Hejka .. !!! "O czym zrobić film" każdy ma z tym pytaniem problem , a nawet ci co mają dużo filmów . Ludzie nie mieli pomysłów na film to zrobiono 10 sek (to film który trwa 10 sek i się tylko postacie ruszają w takim filmie) . Możesz pójść do biblioteki i wypożyczyć ciekawą książkę , może od niej coś ciebie zainspiruje (jakiś fragment) i zrobisz film , zamiast 10 sek :) Ja też przeszłam na 10 sek :( . Możesz z jakiegoś filmu wypożyczyć . Taka megi megi robiła świetne filmy niestety przeszła na 10 sek :( . Jak chce ją wyszukać na "Znajdź Przyjaciół" to megi megi nie wyskakuję ale to było w starym msp pewnie już odeszła :( . Jeśli to będzie serial to średnia oglądalność a jeśli jakaś komedia to duża oglądalność ^^ A jeśli horror to średnia oglądalność ja nie lubię horrorów to są dla mnie głupie filmy (przepraszam jeśli kogoś uraziłam ;33) No to na tyle pa !

5 komentarzy:

  1. Da się usuwać filmy? Odpisz w komentarzu

    OdpowiedzUsuń
  2. Da sie, kursor na film (bez klikania) i tam jest kosz ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Da sie, kursor na film (bez klikania) i tam jest kosz ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Phi horrory są fajne, ale każdy ma inny gust fiu,fiu!:D

    OdpowiedzUsuń