niedziela, 3 marca 2013

Unikaty

Unikaty - Rzeczy na msp których nie możesz kupić w sklepie tylko , możesz zdobywać je przez Przetwarzanie rzeczy które są w sklepach . Możemy też je zdobyć w inny sposób , jeśli osoba ma Unikat to robisz loooks z tym Unikatem którego chcesz mieć , i klikasz kupujesz i automatycznie przechodzisz do sklepu i kupujesz ten Unikat c; .
Unikaty to fajowskie rzeczy niestety , Mediatorzy strony zablokowali Unikaty i już to tylko pozostałości ze starego MovieStarPlanet które powinny powrócić . Nawet są filmiki żeby Unikaty wróciły .Robi się afera i nawet ja " startuję w niej : Heh , chyba zrobiłam błąd w wyrazie " kupiłam xD " Ale co tam ...szkoda nie miałam wtedy okazji kupić bo nawet nie wiedziałam co to jest xD Ale z pełną nadzieją skoro tak bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo tego okropnie chcemy ;p To możeee przywrócą . Paa i dziękuję serdecznie za przeczytanie !

5 komentarzy:

  1. Już się nie da przez look ; D
    Zapraszam Moda-na-planecie-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sądzę że raczej nie wrócą . TOOM na MSP pisze że wrócą 1 sierpnia 2013 roku ale moim zdaniem moderatorzy nie chcą wracać do starej grafiki . Szkoda bo fajne były . Pożyjemy zobaczymy a na razie zapraszam na mój blog : msp-w-rytmie-wakacji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarne oczko ma w l.ż Unikat xd Kiedyś za pare lat też będą unikaty. Te stare skasują i zrobią nowe. Więc wyjdzie na to samo :3 PS: Zapraszam na http://kingaa-blog-msp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej,już się nie da przez look,popieram cię Sara96. Niestety ale teraz tylko można się wymienić z innymi movie stars.A one przecież nie chcą tracić nerdsów xd. :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wejdź na bloga http://fenek-niesmialy-kotek.blogspot.com/ i poznaj kotka Fenka!

    OdpowiedzUsuń