czwartek, 7 marca 2013

Filmik na konkurs MSP TV + jak dla mnie wady i zalety MSP

Czytaliście pewnie posta , że będzie filmik Rihanna - We Found Love ale jeszcze nie wiem mam wielki problem z wymyśleniem obrazków ;c Podobno to będzie Ola - Obok Mnie ale jeszcze nie wiem , zastanowię się ^^. I teraz będę opisywała wady MSP :
1.Na stronie są różne typu przekleństw . 2. Mniejsze levele są często poniżane przez większych leveli . 3. Gra na zbijanie fame i leveli dla początkujących jest bardzo ciężka 4.Niektórzy ludzie nie pomagają i można też zobaczyć jacy ludzie potrafią pomagać tylko dla większych leveli . 5. Gra strasznie uzależnia ( jak mnie xD )
A teraz zalety :
1. W tej grze można rozwijać swoją kreatywność przez to co się lubi . 2 . Możesz tam być Anonimowym więc , możesz tam też być i chronić swoje dane . 3. Możesz tam się spotykać z przyjaciółmi których dawno nie widziałeś w realu . 4. Też możesz hodować swojego boniess i zwierzaka . 5 . Można kupować wspaniałe rzeczy . 6. Zrobić swój własny dom . 7. Można też zrobić o tej grze ciekawego bloga . 7. Gra jest świetna na nudę , bo przy niej nigdy się nie nudzisz możesz robić prawie wszystko !
O to dla mnie gry i zalety tej gry ! Bye *o*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz