poniedziałek, 4 marca 2013

Jak szybko znależć chłopaka ♥

Jak szybko znaleść chłopaka ? Nigdy nie proś chłopaka o chodzenie pomyśli że jesteś jak inne puste dziewczyny ( niektóre takie są ;d ) . Przez jakiś tydzień rozmawiaj z nim , dawaj mu porady  , powiedz coś o sobie żeby pomyślałam że jesteś bardzo ciekawą osobą ! I co najważniejsze - bądź zawsze sobą! Może jesteś " kujonką " szkole .... ( nie martw się , ja też jestem kujonką i co ?! Mam to gdzieś co inni o mnie myślą , przecież w końcu " Kto się czubi ten się lubi" ) A może po prostu to są ludzie którzy Ciebie nie znają a myślą że jesteś " beznadziejna " ? . Jak masz kogoś popularnego w klasie nie licz to może być osoba która nie jest niczego warta , a może ty masz w sobie jakiś talent ? W końcu ..... każdy ma talent : )Bye !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz