piątek, 8 marca 2013

10 sek

"10 sek - wymyślone przez msp"owoczów , filmy które trwają 10 sek , i w nim postacie mogą się ruszać lub wstać w miejscu "
Myślę że 10 sek to bardzo dobre rozwiązanie dla tych którzy , nie mają czasu na zrobienie filmów albo nie chcę im się a też chcą zarabiać ! :) . A tak strzeże do ja kiedyś nienawidziłam 10 sek myślałam że to na serio durne filmy i nie powinno się ich oglądać . Ale z czasem gdy nie miałam czasu na zrobienie filmu zaczęłam robić ....... 10 sek ! . Mam ich mało , ale dziwie się bo te 10 sek ogl. mi więcej ludzi niz na normalnych filmach ( wiem robię beznadziejne normalne filmu ; p ) . A teraz wywiad który przeprowadziłam z moviestars : Oczywiście dodam też : A co na to Forumowicze ? Ale nikt na razie nie odpowiada , obiecuję że jak ktoś odpowie to od razu wrzucam na bloga : D . Pa !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz