wtorek, 26 lutego 2013

" Nie powinno się tak robić "

Zdenerwowałam , rozumiem mniejszych levelów ... Dlaczego ? Też kiedyś byłam mniejszym levelem i jako początkująca było naprawdę trudno : ( Dlaczego na głównej arty , filmy są tylko na wyższych levelach . Nikt mniejszym levelom nie ogląda , looksów i filmów , ja tam pomagam nawet w klubach mam akcje : " Pomagamy mniejszym levelom zbić levele ( akcja ) " Byłabym wdzięczna gdyby ktoś się przyłączył do tej akcji a nie tylko 10 osób : ( . Dlaczego popularne są tylko wyższe levele ? Bo mają większy level i są niby " ładniejsze " rozumiem mniejszych levelów ze myślą ze są " odrzutkami " rozumiem też kiedyś tak myślałam . Ale pomału , pomału zbijałam ale to nie wszystkim się udaję , więc żeby mieli radość do grania pomagam im : ) Bye ( post na szybko ) !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz