środa, 6 lutego 2013

Chyba się usunę .. : (

Usunąć się ??? Nikt mi nie pomaga , zobaczcie ile mi zostało do 11 levela x-o
Jak na to patrzę to mi się słabo robi , dlaczego nie chcecie pomóc ? Jestem nie miła , okropna , czy brzydka ? . Dlaczego MovieStarPlanet nie może być takie że nie ma Anonymous Hackerów nie miłych ludzi , i agresji oraz przekleństw ? Tylko żeby na MovieStarPlanet panował spokój , przyjaźń zaufanie i POMOC ! Jest mi z tym źle że nikt nie chcę mi pomagać zrobiłam coś złego ? Staram się wszystkim pomagać , oczywiście kiedy mam czas : ( Usunąć się ? Może faktycznie jestem nie miła ? Może robię beznadziejne filmy i arty oraz looksy akcje Pomagamy Mniejszym Levelom kto pomógł ? Nawet lecę na 10 sekach , nie jestem kreatywna .. Dlaczego nikt mi nie pomaga . JAK PRZESZŁAM TE LEVELE ??? Sama pracowałam nad nimi , jak wy mi pomagaliście i wogóle bym nie pracowała to bym miała z 2 level : ( ... Nie wiem czy to ostatni post ^_^ Paaa ......

1 komentarz:

  1. Chętnie będe Ci pomagać tylko zaproś mnie nazywam się Lexys

    OdpowiedzUsuń